Obchodní podmínky

Objednávka

Objednávky PROVÁDÍTE kliknutím na ikonu tlačítka "koupit" a následne budete přesměrováni do zóny, kde vyplníte údaje podle uvedeného postupu. Po vyplnění údajů a potvrzením objednávky, Vám bude z naší strany odeslán potvrzující e-mail, který potvrzuje, že jste provedli objednávku, která je pro obě strany závazná.

Storno objednávky

Ze strany zákazníka:

Závaznú objednávku je možné kdykoliv stornovat e-mailem na naši adresu (případně telefonicky). V případě, že byla objednávka již zaplacena (např. převodem) ale zákazníkovi ještě neodeslána, bude obdržená částka v plné výši vrácená zákazníkovi do 5 dnů zpět na účet ze kterého byla platba uhrazena. V případě, že bylo zboží nebo jeho část zaslána, prodávající si uplatní právo na náhradu výšky prokazatelných nákladů na odeslání zboží (poštovné a balné).

Prodávající :

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku, nebo část z ní, v případě, že :
  • Kupující uvedl nepravdivé nebe zavádějící údaje, případně její nelze kontaktovat. Zboží se již nedodává (skončení práva)

  • Pokud kupující zaplatil za zboží, nebe jeho část, bude mu částka převedena na účet ze kterého byla platba uhrazena .

Dodací podmínky

Zboží je expedováno v co nejkratším možném termínu prostřednictvím služby zásilkovna, případně kurýrem UPS.

Pokud je zboží skladem, expedujeme do 2 pracovních dnů po závazné potvrzením objednávky. Pokud není zboží na skladě (případně se nachází na externím skladu), expedujeme jí ihned jak ho přijmeme na sklad. V tomto případě je dodací lhůta cca 1 až 4 týdny (dle dostupnosti daného titulu).

V případě, že se zboží objednáte během víkendu nebo v den pracovního klidu (svátek), Vaše objednávka bude zpracována ihned v první pracovní den. Pokud je zboží skladem bude vyexpedováno do 2 pracovních dnů. Zásilka se zbožím obsahuje vždy daňový doklad. Záruka na zboží vzniká dnem převzetí zboží kupujícím.

Systém je aktualizovaný každých 24 hodin, vzhledem k tomu prosíme o pochopení jeli Vámi vybraný titul, který byl skladem, nedostupný.

V případě, že si objednáte titul z kategorie "Očekáváme" , tento Vám bude expedován ihned po uvedení do distribuce a přijetí na sklad.

Akční zboží, pokud není uvedeno jinak , je možné ZAKOUPIT pouze do vyprodání zásob.

V případě zrušení pobočky zásilkovny nebo nepřijímání zásilek z důvodu nemoci, převýšení kapacity, bude objednávka přeposlána na nejbližší volnou pobočku zásilkovny.

Platba

Platba za objednané zboží je realizována v hotovosti prostřednictvím služby zásilkovna, při převzetí zboží, resp . platbou předem.

Cenník poštovného a možnosti doručení najdete zde.

O každem odeslání zboží budete informováni e-mailem. Pokud obdržíte od nás info - mail, že Vám bylo zboží odesláno, ale vy ho v průběhu příštích 3-5 pracových dnů neobdržíte, co nejdříve nás prosím kontaktujte na čísle 0918 994 093, respektive e-mailem na info@niagara.sk . Lhůta pro doručení zásilky je do 5 dní od podání zásilky v rámci území České republiky.

Záruka a reklamace

Na každý prodávané zboží se vztahuje zákonná záruční doba 24 měsíců ode dne převzetí zboží. V případě reklamace zboží je prodávající povinen rozhodnout o uplatnění nebo neuplatnění reklamace do tří dnů od jejího doručení a vyřídit případnou reklamaci do 30 pracovních dnů. Záruka se nevztahuje na mechanické opotřebení a na případné škody způsobené neodborným zacházení uživatele. Prodávající neručí za škody způsobené doručovací společností. Prodávající neručí za ztracené zásilky, nebe odcizené ze schránky kupujícího. Jestliže kupující z libovolného důvodů nepřevezme zásilku, je povinen uhradit vzniklou škodu (poštovné a balné) . Ve smyslu §12, ods.(5)d, zákona č. 108/2000 Z.z o ochraně spotřebitele. Zákazník nemá právo vrátit rozbalený zboží (zvukový, obrazový záznam nebo počítačový program).


Reklamace se nevztahuje na DVD zdarma.

Reklamace jsou vyřizovány:

  • telefonický na čísle +421 918 994 093 v pracovních dnech od 9:00 - 15:00
  • emailem na : info@niagara.sk
  • poštou, spolu s reklamovaným zbožím prosíme přiložit průvodní dopis s popisem závady na zboží
  • při oprávněné reklamaci Vám reklamované zboží obratem vyměníme za nový, pokud stejný máme skladem, resp. po dohodě se zákazníkem zašleme jiný náhradní zboží nebo vrátíme částku za reklamované zboží
Odpovědný vedoucí : Michal Gejdoš , e-mail : gejdos.michal2@gmail.com

V případě zaslání zásilky na reklamaci si poštovné hradí klient. Reklamaci nezasílejte dobírkou.

Celý název společnosti

HOLLYWOOD C.E.S. , s.r.o.
Bernolákova 14
031 01 Liptovský Mikuláš
IČ: 36428213
IČ DPH : SK2021986219
zapsaná v OR vedeném Okresným súdem Žilina, oddiel s.r.o., vložka č.: 15980/L

Ochrana soukromí

Kupující prohlašuje, že souhlasí ve smyslu ust. § 7 ods. 1 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů, aby prodávající zpracoval a uchovával jeho osobní údaje, zejména ty, které jsou uvedený výše , nebo které jsou potřebné při činnosti prodávajícího a zpracovává je ve všech svých informačních systémech. Prodávající se zavazuje, že bude s osobními údaji kupujícího zacházet a nakládat v souladu s platnými právními předpisy SR. Kupující uděluje prodávajícího tento souhlas na dobu neurčitou. Prodávající prohlašuje, že osobní údaje kupujícího neposkytne bez souhlasu kupujícího třetím osobám.

Odbor kontroly

Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1
obor technické kontroly výrobků a ochrany spotřebitele
tel.č.: 041/7632 130
fax č.: 041/7632 139
e-mail : za@soi.sk
Kontakt

info@niagara.sk
+421 918 994 093 (po-pá: 9:00 - 14:00)